Saturday, December 6, 2008

kenangan lmer jerr...

Aku yang lemah tanpamu,
Aku yang rentan karena,
Cinta yang tlah hilang darimu,
Yang mampu menyanjungku,
Selama mata terbuka,
Sampai jantung tak berdetak,
Selama itupun aku mampu untuk
mengenangmu,

Darimu kutemukan hidupku,
Bagiku kaulah cinta sejati..
Wooo ( Begitu engkaulah; cinta sejati )

Bila yang tertulis untukku,
Adalah yang terbaik untukmu,
Kan kujadikan kau kenangan,
Yang terindah dalam hidupku,

Namun takkan mudah bagiku,
Meninggalkan jejak hidupmu,
Yang tlah terukir abadi,
Sebagai kenangan yang terindah,


Bila yang tertulis untukku,
Adalah yang terbaik untukmu,
Kan kujadikan kau kenangan,
Yang terindah dalam hidupku,


Namun takkan mudah bagiku,
Meninggalkan jejak hidupmu,
Yang tlah terukir abadi,
Sebagai kenangan yang terindah....
Ble aku tdgr lgu nie....aku tringat blek kngan yg lepas...mse aku hppy2 sblm pmr...aku tringt blek aper yg aku wat dlu.....huhuhu sdihnyee.....aku xleyh lper laa.....hppy gler dlu...tp skunk sumernyee da xder da....aku xleyh nk ulng blek...huhuhu....bestnyee la mse dlu....ermmm...aku akn igt lgu niee smpi ble2....

No comments: